Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Cookies    Dowiedz się więcej AKCEPTUJĘ
Gwarancja jakości lub zwrot pieniędzy
Eco leaf

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W sytuacji, gdy zamówiony towar okaże się uszkodzony lub wadliwy, kupujący ma prawo odmowy jego przyjęcia. W obecności kuriera należy dokładnie sprawdzić opakowanie oraz towar, a przy widocznych szkodach niezwłocznie sporządzić "Protokół Reklamacyjny", będącym warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

Wymagany jest również paragon lub faktura zakupu oraz produkt zapakowany w oryginalne opakowanie.

Po uznaniu reklamacji faktura korygująca zostaje dołączona do wcześniejszej faktury sprzedaży, którą klient zobowiązany jest podpisać i odesłać do firmy MOAI.

W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotnej faktury, firma dokonuje wymiany uszkodzonego towaru.

Uwaga! Reklamacji nie podlega:

- produkt, który został wcześniej zaaplikowany przez kupującego

- produkt, który został uszkodzony z winy kupującego

- produkt używany

 

Do wad technicznych nie należy różnica w kolorystyce wynikająca z indywidualnych ustawień kolorów monitora. 

 

Ograniczenie odpowiedzialności

1.Jeśli przyczyną stałego dostępu do sklepu internetowego, a także błędy elektroniczne i techniczne są czynniki na które Sprzedający nie ma wpływu, wówczas Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje wynikającą z tego faktu.

Prawo do odstąpienia od warunków umowy

  •  Produkty zamówione ‘’na życzenie’’ klienta dostosowane i wyprodukowane według indywidualnych upodobań nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.

 

Odstąpienie od warunków umowy przez sprzedającego

  •  Sprzedający ma prawo do odstąpienia od warunków umowy bez możliwości roszczenia odszkodowawczego ze strony Klienta w ciągu 7 dni od jej zawarcia w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od sprzedającego, których sprzedający nie mógł przewidzieć. Odstąpienie od umowy możliwe jest również podczas ingerencji w strukturę sklepu przez osoby trzecie, na skutek czego uległa zmianie funkcjonalność, cennik, a także działanie serwisu, tj. składanie zamówień.

 

Zwroty

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru lub zawarcia umowy poprzez
złożenia oświadczenia na piśmie (oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy).
Po odstąpieniu od umowy, konsument jest zwolniony ze swoich zobowiązań, a umowa zostaje unieważniona.
Świadczony przez obie strony produkt, musi wrócić nieużywany oraz nieuszkodzony i zwrócony w nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu.
Towar należy odesłać wraz z fakturą sprzedaży oraz z dołączoną informacją o zwrocie.
Kupujący na własny koszt zwraca sprzedającemu towar, a
sprzedawca zobowiązany jest wówczas do zwrotu kosztu produktu.

Uwaga! Produkty wykonywane na życzenie klienta nie podlegają zwrotom.